بیانیه رئیس و هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان به مناسبت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

01:37238

ملت بزرگ ایران اسلامی در حادثه ناگوار سقوط بالگرد رئیس جمهور ایران و همراهانش در۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ عالم مجاهد ، رئیس جمهور مردمی ، آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی را از دست داد.

میلیون ها نفر با دل هایی آکنده از غم و اندوه بدرقه شهیدان خدمت را در شهرهای مختلف کشور رقم زدند و امروز کشور در آستانه انتخاباتی زود هنگام و سرنوشت ساز قرار گرفته و به فرموده رهبر معظم انقلاب حضور گسترده ملت ایران در پای صندوق های رای ، مکمل حماسه بدرقه شهدای عزیز خدمت است.

مردم با حضور آگاهانه و پرشور خود در صحنه انتخابات ریاست جمهوری آزادی و مردم سالاری واقعی را به نمایش می گذارند و ضمن خنثی شدن توطئه های آشکار و پنهان دشمنان این مرز و بوم تقویت وحدت ملی را به همراه خواهد داشت.

رهبر معظم انقلاب ۸ خصوصیت رییس جمهور مطلوب را اینگونه برشمردند که باید دارای مدیریت و کفایت ، با ایمان ، عدالتخواه و ضد فساد ، دارای عملکرد انقلابی و جهادی ، معتقد به توانمندی های داخل ، معتقد به جوانان ، مردمی و امیدوار باشد که این ملاک ها برای انتخاب فرد اصلح می بایست مد نظر آحاد ملت شریف ایران اسلامی باشد.

رئیس و هیات مدیره نظام مهندسی خوزستان از مردم شریف ، بزرگوار و همیشه در صحنه استان ، بویژه جامعه مهندسین خوزستان دعوت می نمایند با حضور هر چه باشکوهتر ، ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی را لبیک گفته و برای عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران ، به پای صندوق های رای آمده و با مشارکت حداکثری در ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ در دوره دوم همانند دوره نخست ، سرنوشت کشورمان را آنگونه که شایسته ایران و ایرانی است تعیین نمایند.

لینک کوتاه
https://www.khzceo.ir/?p=41180

دیدگاه ها بسته شده اند.

دیدگاه ها بسته شده اند.